ARTUR PACEK jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Gorzowie Wielkopolskim. Założycielem i współtwórcą GETBETTER – STAŃ SIĘ ZWYCIĘZCĄ. Zajmuje się przygotowaniem motorycznym sportowców, powrotem po kontuzjach, właściwym odżywianiem, a także motywowaniem do przekraczania swoich granic!

Swoje największe doświadczenie zdobył pracując w ATTACK Athletics w Chicago u boku legendarnego trenera – Tima Grovera, osobistego trenera m.in. Michaela Jordana, Kobe Bryanta, czy Dwayne Wadea. Podczas swojego pobytu w ATTACK Athletics pracował z zawodnikami z NBA, Euroligi, a także NCAA. Uczestniczył w Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, gdzie asystował Tim’owi Grover’owi w pracy m.in. z jednym z najlepszych koszykarzy na świecie – Kobe Bryant’cie. Wiedzę zdobywał także pracując w Univeristy of Redlands w Kaliforni trenując zawodników wielu dyscyplin sportowych: futbolu amerykańskiego, baseballu, koszykówki, siatkówki, piłki nożnej, pływania, tenisa, etc. Podczas swojego pobytu w Kalifornii odwiedził P3 jedną z najlepszych placówek sportowych zajmujących się przygotowaniem motorycznym, znajdującą się w Santa Barbara. W 2015 roku brał również udział jako pierwszy polski trener przygotowania motorycznego w NBA DRAFT COMBINE i konferencji trenerskiej trenerów przygotowania motorycznego z NBA. Do dziś ciągle się rozwija…


Co mówią?

TIM GROVER & ARTUR PACEK

„Artur pod moją opieką oraz innych trenerów w ATTACK ATHLETICS nabył doświadczenia i umiejętności jak prowadzić, przygotowywać i organizować treningi na najwyższym poziomie”

TIM GROVER – Światowej klasy trener przygotowania motorycznego. Od 1989 roku, aż do zakończenia kariery trener Michaela Jordana. Obecnie pracujący m.in. z Kobe Bryantem i Dwayne Wadem. W swojej karierze pracował z takimi zawodnikami jak: Charles Barkley, Hakeem Olajuwon, Scottie Pippen, Tim Hardaway, Ron Harper. Twórca ATTACK ATHLETICS.

AP & ME„Podziwiam jego zapał i entuzjazm do rozwoju własnej wiedzy natemat treningu motorycznego. Życzę mu by pracował z kadrą Polski…”

DR. MARCUS ELLIOTT – Założyciel i twórca P3. Trenował z jednymi z najlepszych sportowców na świecie, także olimpijczyków w Australijskim Instytucie Sportu oraz w Instytucie Nauki Sportu w Południowej Afryce. Obecnie w swojej placówce pracuje z zawodnikami m.in. NBA, NFL, MLS, MLB.

JD„Pracujemy ze sobą od czasu, kiedy reprezentowałem Zieloną Górę. Dużo dzięki niemu zawdzięczam, dużo się nauczyłem, jak najlepiej trenować, jakie ćwiczenia wykonywać a jakie nie. Praca z Arturem to sama przyjemność. Zawsze jest przygotowany do treningu, ma bardzo bogaty warsztat i stosuje ćwiczenia, które nie sposób spotkać u innych polskich trenerów.”

JAKUB DŁONIAK – Król strzelców Tauron Basket Ligi w sezonie 2012/2013, brązowy medalista PLK 2011/2012, uczestnik meczów gwiazd, reprezentant Polski, najlepszy debiutant PLK w sezonie 2010/2011.

PL„Treningi pod jego okiem sa profesjonalnie prowadzone i bardzo wymagające. Podczas zajęć poświęca sto procent uwagi i nadzoruje prawidłowe wykonanie każdego ćwiczenia. Treningi z nim są bardzo urozmaicone. Zaskakuje nowinkami i zwraca uwagę na detale. Profesjonalny, Wymagający, Skuteczny, te określenia idealnie pasują do Artura.”

PAWEŁ LEOŃCZYK – Reprezentant Polski podczas Eurobasketu 2011, brązowy medalista PLK 2010/2011 i 2012/2013, uczestnik meczów gwiazd.


Zasady

Kiedy spojrzysz na listę poniżej zauważysz, że wszystko jest oznaczone numerem #1. Dlaczego? Ponieważ bardzo często mamy tendencje, że jeśli coś jest oznaczone numerami np. od #1 do #8 wydaje się nam, że to co jest oznaczone numerem #8 jest najmniej ważne. Tutaj każdy punkt, który znajduje się poniżej jest tak samo ważny – najważniejszy!

#1 BĄDŹ NA CZAS, CIĘŻKO PRACUJ I SŁUCHAJ

Nie jest ważne dla mnie jak duże ciężary podnosisz, jak szybko biegasz i wysoko skaczesz. Czy jesteś supergwiazdą, czy zwykłym amatorem. Jeśli nie będziesz ciężko pracował, przychodził na każdy trening i słuchał to na nic – show up, work hard and listen!

#1 KAŻDEGO DNIA PRZEKRACZAJ SWOJE GREANICE.

Jak możesz spodziewać się niezwykłych rezultatów, jeśli Twój trening jest prosty i przyjemny? Jeśli nie pocisz się, nie masz podniesionego tętna, nie jesteś zmęczony po treningu jak zawodnik z NBA, to jak chcesz stać się tak dobry jak zawodnik z NBA? Get comfortable being uncomfortable!

#1 KAŻDY MOŻE ZACZĄĆ, ALE ILE JEST OSÓB KTÓRE KOŃCZĄ TO CO ZACZELI

Jak często zdarza Ci się zacząć nowy program treningowy, sposób odżywiania, nowy life style, a po tygodniu z tego zrezygnować? To tak samo jak większość ludzi przed rozpoczęciem nowego roku. Każdy z nich ma plany, cele, obietnice noworoczne. Ile z tych osób dotrzyma tego co sobie założyło? Statystycznie 2% osób!!! Gdyby to było takie proste, każdy mógłby osiągnąć sukces!

#1 ZERO WYMÓWEK

Jeśli nie jesteś zdrowy lub masz kontuzje to jedyna przyczyna w której możesz zrobić przerwę od treningu w każdym innym przypadku NIE! Jeśli masz do wykonania 12 powtórzeń, zrobiłeś 6 i nie masz siły, robimy pauzę, bierzesz dwa, trzy oddechy i robimy kolejne 6 powtórzeń.

#1 GRASZ NA DWÓCH NOGACH, TRENUJ NA DWÓCH NOGACH

FAKTY: Zwierzęta zabójcy, np. lew, czy tygrys, nie są wolne i grube. Większość zwierzęcych zabójców są szybkie, sprawne i morderczo niebezpieczne. Funkcjonując w swoich naturalnych środowiskach. Spójrz na to z innej strony. W dzisiejszych czasach wszystko ma być łatwiejsze. Jeśli podczas treningu więcej leżysz na ławeczce, lub na niej siedzisz, niż ćwiczysz w pozycjach w jakich uprawiasz swoją dyscyplinę to czas na zmiany lub czas zmienić trenera.

#1 JEST DOBRZE TRENOWAĆ CIĘŻKO, ALE JESZCZE LEPIEJ JEST TRENOWAĆ MĄDRZE

Lepiej jest zrobić 8 powtórzeń dobrze wykonując ćwiczenie, niż zrobić 16 robiąc to źle. Jeśli będziesz ćwiczył ciężko, ale nie mądrze w pewnym momencie może zaprowadzić Cię to w ślepy zaułek, który nazywa się brakiem rozwoju. WORK HARD + TRAIN SMART = GET BETTER

#1 NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK PORAŻKA GŁOWA DO GÓRY

Ja nie wierzę w porażkę. Porażka to coś co sami tworzymy, najczęściej, kiedy tracimy pewność siebie. Wiele osób będzie Ci mówiło, że nie jesteś w stanie czegoś zrobić – dlatego pokaż mu jak!

#1 JEST CIĄGLE COŚ DO ZROBIENIA – ROZWÓJ TO NIEKOŃCZĄCY SIĘ PROCES

Jeśli po każdym zawodach, meczu, treningu jesteś usatysfakcjonowany – GRATULUJĘ, właśnie przestałeś się rozwijać! Tacy sportowcy jak Michael Jordan, Michael Phelps, Christiano Ronaldo, cokolwiek robią chcą więcej! Oni nie chcą perfekcji, nie chcą czuć satysfakcji, ponieważ nie mogliby się rozwijać, a kochają to. Ciągle myślą o tym jak być szybszym, silniejszym, jak lepiej grać!

 

STAY GET BETTER!

-AP